A. Rozgrzewka:

Assault Bike:

– 2 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 137-142.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

B. WOD. Assault Bike (Maksymalny dystans) & Ergometr:

3 x 5 minut Assault Bike (maksymalny dystans)- odpoczynek między seriami 120 sekund

Odpoczynek: 120 sekund, następnie

Ergometr:

100 m

Odpoczynek: 60 s

200 m

Odpoczynek: 60 s

400 m

Odpoczynek: 300 sekund, następnie:

C. Tabata Assault Bike & Ergometr  (Kalorie):

Assault Bike:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Ergometr:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

D. Cool Down

Assault Bike:

1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137. Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

E. Skill:  3  x Tureckie wstawanie z odważnikiem ( na każdą rękę) (ciężar by feel wg. uznania) lub 7×6 Push Up

Technika; Tureckie wstawanie (TGU)

Technika Push Up

Trening #62 Tabata Assault Bike & Ergometr (Wiosła) (8)