A. Rozgrzewka:

Assault Bike:

– 1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 137-142.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

B. WOD. Assault Bike (Kalorie) & Ergometr

Assault bike:

2 x AMRAP 5 minut (maksymalna ilość kalorii), przerwa między AMRAPami: 240 s

Odpoczynek: 300 sekund, następnie:

Ergometr:

2 x AMRAP 5 minut (maksymalny dystans), przerwa między AMRAPami: 240 s

Odpoczynek: 300 sekund, następnie:

C. Tabata Assault Bike & Ergometr  (Kalorie):

Assault Bike:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Ergometr:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

D. Cool Down

Assault Bike:

1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

Tabata: Hollow body 4 x (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.)  & Arch (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.)

Technika Arch Hold

Technika Hollow Body

Trening #64 Tabata Assault Bike & Ergometr (Wiosła) (10)