A. Rozgrzewka:

Assault Bike:

– 1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

-3 x 15 sekund ( przerwy między seriami 40 sekund), maksymalna prędkość

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

Ergometr:

-3 x 15 sekund ( przerwy między seriami 40 sekund), maksymalna prędkość

Odpoczynek: 60 sekund, następnie

B. WOD. Assault Bike (Maksymalny ilość kalorii) & Ergometr:

10 minut Assault Bike ( postaraj się uzyskać maksymalną ilość kalorii)

Odpoczynek: 120 s

Następnie:

6 x 100 m Ergometr: ( maksymalna szybkość, przerwy miedzy seriami 60 s)

 Odpoczynek: 240 sekund, następnie:

C. Tabata Assault Bike & Ergometr (Kalorie):

Assault Bike:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Ergometr:

– 4 rund: (20 sek. pracy i 10 sek. odpoczynku.) – maksymalna prędkość. Liczymy ilość zużytych kalorii

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

D. Cool Down

Assault Bike:

1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

E. Tabata: 3  x Tureckie wstawanie z odważnikiem ( na każdą rękę) (ciężar by feel wg. uznania) lub 5×8 push up

Technika; Tureckie wstawanie (TGU)

Technika Push Up

Trening #66 Tabata Assault Bike & Ergometr (Wiosła) (12)