A. Warm Up:

Assault Bike:
– 2 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)
Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

Ergometr:
– 1 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 127-137.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)
Odpoczynek: 60 sekund, następnie:

Jump Rope:

10 Rounds: On:30 s ; off: 30 s  ( max. rep Single Unders)

B.WOD:
3 Rounds:
3 min. – 35 kcal Assault Bike
3 min. – 35 Wall ball Shots
3 min. – 50 Burpees over the bar (face)
* rest in remaining time of every 3 min.

 

C. Cool Down

Assault Bike:

2 km (Jeżeli używasz pulsometru: tętno nie większe niż 148-157.Jeżeli nie używasz nadajnika to: Poziom wysiłku :łatwy, Oddychanie: możesz mówić swobodnie lub urywanymi zdaniami w trakcie jazdy)

Tabata Assault Bike (23 M)