Hips To the Ring – podstawowe ćwiczenie progresyjne do RMU. Jak wykonać je efektywnie ?

Wielu zawodników z teamu Indoor Endurance Endurance z którymi współpracuje, w treningu nad Ring Muscle Upami, otrzymuje progresję : Hips To the Ring.

Po analizie kilku przesłanych filmików z Waszymi próbami, zauważyliśmy wspólnie z trenerem od gimnastyki Wojciech Flery – CrossFit & CrossFit Gymnastics Trainer dwa elementy (zbyt horyzontalna pozycja oraz rowing to the chest) , które często powtarzają się u zawodników i wpływają na ergonomię ruchu oraz efektywność wykonywania tego ćwiczenia , a także w konsekwencji całego ruchu : Kipping Ring MU.

👉Zwróć uwagę na :
Ułożenia ciała w stosunku do kółek: unikaj pozycji zbyt horyzontalnej
Ułożenie chwytu: Hybrydowy i Młotkowy. Hybrydowy ułatwi wam przyciągnięcie bioder do kółek, i przede wszystkim wysokie przejście przez kółka do pozycji set up.

https://www.facebook.com/wojciechflerycfg/videos/941592606022200/?hc_ref=ARTDImS8ax7CmwI8NeUsNjsNIVEZbUc9QIdcQrof2ATxLtM0rqw7iywvohr9mlM2xmc

Screenshot-2018-4-24 (2) Indoor Endurance - Strona główna

Hips to the ring – rowing to the chest